Alla inlägg den 27 november 2012

Av Angelica Carlsson - 27 november 2012 17:23

Min höger hand är väldigt missnöjd! Röd svullen och brännskadad. Jag lyckades idag på jobbet hälla allt kaffe över mig och halva butiken. Fick så ont att tårarna bara rann helt okontrollerat. Har fortfarande ont och det stramar och svider när jag knyter näven. Skulle varit och ridit idag på min kompis Linas häst Twingo, men det är inte lätt när man bara kan använda en hand. Så jag fick hoppa över det idag, hoppas på att jag kan ta en annan dag istället:-)

Ska lämna in min bil imorn på lagning.....frågan är vad detta kommer att kosta mig?! Känner på mig att jag får leva på nudlar resten av månaden. Jäkla bilar! Dom ska bara fungera tycker man!
Har även vunnit 2 biljetter till Stockholm horse show på fredag men tror dessvärre att jag inte kommer ha råd att åka:-(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej med mycket i bagaget.
"vem har sagt att livet är lätt att leva" har jag fått känna på många gånger!
Jag kommer här att skriva allt mellan himmel och jord som rör mig och mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards