Alla inlägg den 25 november 2012

Av Angelica Carlsson - 25 november 2012 11:59

Nu är vi på ett lite mindre trevligare plats än hotellrummet nämligen motorvägen på väg hem igen.
Funderar på varför man inte gör sådant här oftare och inser varför när jag kollar hur mycket pengar jag gjort av med :-/ ja ja det här var typ våran julklapp till varandra och jag önskar mig verkligen inget annat. Mycket roligare med upplevelser som man minns resten av livet:-)
Jag fick ju inhandlat lite julklappar också. Det blev 3 st på Disney butiken i Köpenhamn. En helt magisk butik måste jag säga och jag tror mina systerdöttrar kommer älska sina julklappar!
Vi sov nog på det bästa hotellet i Malmö. Hur fint och mysigt som helst! Mayfair hotel Tunneln hette det iaf och rekommenderas! Det var inte speciellt dyrt heller.
Kvällen igår tillbringades på en av Malmös biosalongen. Vi så sista delen på Breaking Dawn. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om dom filmerna då jag inte tycker att dom är fantastiska som alla andra verkar tycka....
Det var absolut ingen dålig film men ändå ingen jag vill se igen.
Längtar nu till Bilbo filmen och hoppas på att den kommer bli en succé precis som dom andra sagan om ringen filmerna.
Summerar allt till att det varit en fantastisk helg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej med mycket i bagaget.
"vem har sagt att livet är lätt att leva" har jag fått känna på många gånger!
Jag kommer här att skriva allt mellan himmel och jord som rör mig och mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards