Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Angelica Carlsson - 2 januari 2013 14:23

Ja natten tills idag vill jag inte uppleva igen! Magkatarren blev värre och värre...trodde jag skulle explodera då magen bara blev mer och mer uppblåst. Slutade med att jag fick spendera natten på toaletten.
Jag överlevde iaf och ringde vårdcentralen i morse. Dom gav mig tips om vad jag skulle göra och bokade in en tid för utredning då det kan vara början till magsår.

Åkte och handlade nya tabletter på Apoteket och massor med bra mat för min mage. Så imorse fick jag i mig havregrynsgröt och nu fiskpinnar med potatismos och broccoli. Detta var första riktiga måltiden på 3 dagar och det känns helt fantastisk! Man ska tydligen försöka tvinga i sig mat fast man mår illa och inte har någon aptit då det blir värre i magen med magkatarren om den är tom.
Hoppas på att bli bra snart så jag kan frossa i godsaker (inget sött för mig nu) och även börja träna igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej med mycket i bagaget.
"vem har sagt att livet är lätt att leva" har jag fått känna på många gånger!
Jag kommer här att skriva allt mellan himmel och jord som rör mig och mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards