Alla inlägg den 13 december 2012

Av Angelica Carlsson - 13 december 2012 18:24

Satte precis på tvn och där stod dom i vita klänningar och tända ljus!
Vi har haft lucia firande på jobbet hela dagen men har inte fått den där känslan som man fick när man gick i skolan och såg eller var med i lucia tåget. Nästan alla kunder på jobbet hade missat att det var lucia idag, är det något som har med åldern att göra? Precis som julafton? För den där känslan man hade när man var liten med pirr i magen finns ju inte längre. Speciellt inte när man jobbar på julafton som jag ska göra.
Jag avskyr verkligen att dessa underbara känslor försvinner....framför allt eftersom det har varit julen som värmt upp hela vintern. Något att längta till.
Ska försöka få tillbaka lite av dessa känslor denna julen genom att njuta och inte stressa.
Julgranen åkte upp idag. Sent för att vara mig men höll på det lite längre denna gången:-) skulle haft en äkta gran i år men efter jag fick reda på att det bor en del spindlar i granarna var jag inte sugen längre. Glad lucia på er!

Presentation


Jag är en tjej med mycket i bagaget.
"vem har sagt att livet är lätt att leva" har jag fått känna på många gånger!
Jag kommer här att skriva allt mellan himmel och jord som rör mig och mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards